wtorek, 19 marca 2013

Kartki wielkanocne z zajączkiem / Easter cards with bunnies :)

Witajcie,
miałam już nie robić więcej kartek wielkanocnych, ale jak zobaczyłam ten obrazek z zajączkiem pijącym herbatkę, to nie mogłam się oprzeć. Kartki są pastelowe, ale jednocześnie całkiem wiosenne chyba, jak na Wielkanoc przystało :) Tylko... gdzie ta wiosna ja się pytam?! bo u mnie za oknem zamieć śnieżna!



Rameczki Anemone oczywiście :) Ale to już pewnie rozpoznajecie sami :) A przy okazji zapraszam na nowości tekturkowe właśnie, widzieliście je już? Pozdrawiam cieplutko, Magda.

5 komentarzy:

  1. Gorgeous card, love it so much!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka...piękna kompozycja kwiatowa i taki słodki zajączek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne karteczki!!!!
    Pięknie wkomponowałaś zajączka w te rameczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, gdzie wiosna? Strasznie dzisiaj zmarzłam :(
    Przeurocze te karteczki i kicajki oczywiście, bardzo mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście takiemu zajączkowi trudno się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda