sobota, 22 czerwca 2013

Ptak w klatce / Bird in a cage

Witajcie,
ostatnio rzadziej tu zaglądam, niestety nagromadzenie różnych spraw i nowe okoliczności zawodowe sprawiają, że mam teraz mniej czasu na scrapowanie ... Czasem tak bywa, że trzeba zrobić jeden krok do tyłu, by zaraz potem ruszyć dwa do przodu :) 

Zapraszam Was na nowe wyzwanie do Scrapka z Letnią paletą kolorów, przepiękną pastelową, na które przygotowałam karteczkę urodzinową:





Ramka Anemone + taśma washi w angielskie róże = perfekcyjne połączenie :)

Pozdrawiam życząc Wam udanego weekendu, Magda.




8 komentarzy:

  1. Jest prześliczna...świetne te koraliki w ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło cudnie, bardzo romantycznie. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) a uwierzysz że w ten dzień była bardzo szaro! foto robione w łazience na pralce totalnie pod światło!

      Usuń
  3. Ciepło, letnio, pięknie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za Wasze komentarze, miło mi bardzo że to zaglądacie pomimo mojej dłuższej nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka:) Podziwiam:)
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda