wtorek, 10 września 2013

Ślub w szarościach i fioletach / Wedding in purples and greys

Witajcie :)
Tego, co się dzieje za oknem, nie będę nawet komentować... Poza tym że lubię jesień, lubię deszcz i generalnie pasuje mi taka szarówka, to jednak tak nagły przeskok z upalnych słonecznych dni w sam środek jesiennej aury jest dość trudny do zaakceptowania...

Dzisiejsze karteczki ślubne wpasowały się kolorystycznie :) Pierwsza blado fioletowa, druga szara, ale akurat te kolory w pracach lubię bardzo :) Oby dwie z wykorzystaniem mojego ulubionego wykrojnika brzegowego, bardzo podoba mi się jego delikatny wytłaczany wzorek... Wzór kartki jest już Wam dobrze znany, pokazywałam go w innych wersjach kolorystycznych :)






Pozdrawiam wszystkich "tu-zaglądaczy" i zapraszam na mój FunPage ArtMagda na Facebooku,
gdzie już niedługo (mam nadzieję!) licznik pokaże magiczną liczbę 300 polubień strony!
A zaraz potem szykuje dla Was candy niespodziankę :)))
Magda.

4 komentarze:

  1. prześliczne karteczki, też lubię jesień.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :-) szczególnie pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, karteczki ciekawe nie przesadzone. Co do pogody to osobiście wolę taką jak jest teraz :) pozdrawiam. http://poezje.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

ArtMagda