piątek, 18 października 2013

Tildowy album ciążowy / Pregnancy Diary / ArtMagda Handmade

Witajcie,
śpieszę dziś do Was z nowościami, które znajdziecie w Scrapku, czyli wspaniałymi i przez wszystkich lubianymi papierami Tilda :) Zestawy dwustronnych papierów 30x30 mają każdy po 24 arkusze, z czego pierwsze trzy to elementy do wycięcia dopasowane motywami do danej kolekcji. Co więcej, papiery Tilda można ze sobą dowolnie mieszać, niezależnie od kolekcji pasują idealnie :) 

Poniższy mini albumik jest najlepszym dowodem na moje słowa :) Przygotowała prezent dla przyjaciółki ze zdjęciami z jej ciąży. Wkrótce córcia Kasi będzie mieć już 2 latka, ale przecież urodziny dziecka, to nie tylko święto malucha, ale także mamy, prawda? :) Stąd pomysł na taki podarunek. Robiąc ten album połączyłam papiery z czterech różnych kolekcji Tilda. Dodałam trochę ozdobnych elementów i kilka stempli z napisami i gotowe :) 




Zmiksowałam tu papiery z poniższych kolekcji Tildy i jak się okazuje świetnie ze sobą współgrają :)

"Christmas Play" Paper stack "Country Escape" "Sewinbird" designebird "Winter Memories" Paper Stack

A po więcej produktów Tilda zapraszam do Scrapka!
Udanego weekednu Wam życzę, Magda.

10 komentarzy:

  1. Wspaniały :)
    Pięknie połączone papiery. Ach ta Tilda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! :) dopracowany każdy szczegół :) Bardzo mi się podoba :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) także za to, że zaglądasz do mnie regularnie :)

      Usuń
  3. Cudo !! Wspaniała pamiątka dla mamy i dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię takie pamiątki właśnie :) niby kilka fotek, ale to jedyne z czasów ciąży, więc warto je było oprawić :)

      Usuń

ArtMagda