piątek, 7 marca 2014

Nowy Design Team i kurs jak wykonać notes / Tutorial how to make notebook

Witajcie,
dziś wyjątkowy post i to z kilku powodów! Jakiś czas temu został ogłoszony nowy skład Zespołu DP Craft, w którym mam ogromną przyjemność być :) Bardzo się cieszę, że została mi dana szansa projektowania dla tego polsiego producenta materiałów kreatywnych. Mam nadzieję, że moje prace będą Was inspirować do twórczego działania :) 

Dziś mam Wam do pokazania moją pierwsza pracę przygotowaną dla DP Craft. Jest to notes na zapiski dla młodej mamy, której niedawno urodziła się córeczka Nina. Notes w całości powstał z materiałów, które DP Craft ma w swojej ofercie. Zapraszam także na bloga, gdzie znajdziecie pozostałe projekty dziecięce Zespołu DP Craft.

Wraz z pierwszą pracą przygotowała dla Was także kurs, jak krok po kroku wykonać samodzielnie taki notes. A że kursy robiłam dotychczas bardzo rzadko, więc proszę o wyrozumiałość! Bardzo się starałam, by wszystko było czytelne i zrozumiałe i mam nadzieję, że takie też będzie :) Jeżeli jednak coś jest niejasne, to śmiało piszcie - postaram się pomóc :) 


















Samodzielne wykonanie oryginalne notesu wcale nie musi być trudne. Wystarczy sięgnąć po dowolny zeszyt w twardej okładce, ozdobne papiery, taśmę materiałową samoprzylepną i kilka ozdób. Lista materiałów wykorzystanych do przygotowania tego notesu jest baaardzo długa, ale nie zrażajcie się tym! Notes możecie wykonać przy pomocy dowolnych narzędzi, którymi dysponujecie i ozdobić go według własnego pomysłu :) Materiały z listy podane w kursie możecie wyszukać wpisując kod produktu lub jego nazwę w prawym górnym rogu na stronie  DP Craft.

Czekam na Wasze uwagi i pytanie do kursiku,
pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego, pięknego, słonecznego weekendu! Magda.

3 komentarze:

ArtMagda