wtorek, 23 września 2014

Album na roczek Patryka

 Witajcie,

Ostatni tydzień upłynął u mnie pod znakiem remontu, a właściwie jego kończenia i spotkań rodzinnych. Mieliśmy w weekend okazję świętować 90 urodziny prababci moich chłopców, a następnego dnia były 4 urodziny Michałka. Weekend był więc bardzo intensywny, mało snu, za to dużo uśmiechu i dobrych, pozytywnych spotkań z bliski. Nie znaczy to jednak, że nie pracuję! Przeciwnie, albumy powstają, jak grzyby po deszczu, wiele tych samych wzorów, które od poprzednich egzemplarzy różnią się zaledwie detalami... Aby więc nie zanudzać Was dziś tylko kilka fotek kolorowego albumu dla chłopca. Dużo tu Taśmy Dekoracyjnej - pojawiło się kilka nowych wzorów - koniecznie zobaczcie, bo jak zawsze są świetne!  W albumie znajdziecie także całe mnóstwo tekturek ze Scrapińca :)






Dużo słońca Wam życzę w zimne, deszczowe dni! ArtMagda.



6 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj dla Jubilatów! Album piękny, energetyczny i radosny! W jednym z ostatnich moich albumów też balony latają po galeriowych chmurkach (nawet na okładce) i jestem zachwycona efektem. Chyba mam ostatnio "fazę" na balony, bo wszędzie bym je dodawała. ;) Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo lubię baony, i te z wykrojników (mam 2 różne wzory!) i te z tekturek i te nadrukowane na papierze :) Baloniki to jest co Tygryski lubią po prostu najbardziej :)

      dziękuję za życzenia dla Michałka :*

      Usuń
    2. Na balonikowy wykrojnik się czaję, ale póki co korzystam z przestrzennych balonów scrapińcowych - i według mnie są super. :) Balonikowy papier też by mi się przydał, bo chyba żadnego nie mam. Z niecierpliwością czekam na Twój następny album, bo wszystkie są piękne, bez wyjątku.

      Usuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia dla jubilatów! Nie ma to jak naładować akumulatorki przy rodzinnych spotkaniach :)
    A album jak każdy, piękny! Rewelacyjne połączenie papierów, taśm i tekturek!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za życzenia dla Michałka :*

      tekturki "same się" fajnie łączą z taśmami - polecam ten duet :)

      Usuń

ArtMagda